Lördag gör jag ingenting

Idag har gjort nada. Eller inte helt; jag har ätit lunch på en bastu till restaurang, ätit en glass som motsvarade hela lunchens energiintag, badat i havet, ätit god middag, ätit efterrätt, sett solnedgången och snackat sorg och glädje med min familj. Så jag har inte gjort ingenting men jag har inte tränat och det känns inte helt bra. Å andra sidan har jag en stickande känsla i halsen som är misstänkt lik den jag hade innan jag blev vansinnigt förkyld. I don’t care for that. Vill verkligen inte bli sjuk igen, tycker jag inte att förtjänar det liksom.

I alla fall var solnedgången vacker. Och jag har verkligen haft semester idag. Det är också värt något,

20110730-234736.jpg

Kommentera

