Tillbaka i normala gängor …nästan

Började dagen med ett väldigt skönt morgonpass. Det blev powerwalk blandat med terrängintervaller. Det gick jättebra och jag kände mig nöjd med mitt pass. Magen verkar ha lugnat sig nu. So far back on track.

Det som inte funkade var maten. Trots bra måltider ramlade jag ned i kaklådan på eftermiddagen. Inte bra alls. Semestersockerberoendet sitter hårt men jag ska få bukt med det. Ska gradvis trappa ned… 🙂

Kvällen tillbringade jag på LifeGene och hälsotestade mig i forskningens namn. Jag testade allt från hörsel till lungkapacitet och fettprocent. Mina värden är alla normala eller bättre än normala så det känns skönt. Nästa gång jag ska testa mig är om fem år tror jag.

Nu är jag så trött att jag måste hoppa i säng. Har tappat tråden flera gånger och därför blev det här blogginlägget nog lite rörigt. Jag slänger in ett par bilder från morgonens pass – nu är det höst! Löven har redan börjat gulna och falla och luften är lite kallare, lite klarare. Jag ser fram emot höstturerna i klar, krispig luft! Dagens outfit var supermatchad med rosa dojjor, rosa rand i brallorna, rosa topp och som inte syns här, ett rosa face! Har verkligen fastnat i en rosa period.

20110808-231446.jpg

20110808-231502.jpg

One thought on “Tillbaka i normala gängor …nästan

  1. Ping: Mina resultat från LifeGene | fredrikwass.se

Kommentera

