Dagens motståndsrörelse

Imorse bestämde jag mig för att testa hur det skulle vara att promenera till jobbet. Jag brukar alltid ha så bråttom att jag måste åka tunnelbana men idag hade jag lite extra tid. Det visade sig vara ett bra beslut för jag hade inte gått många meter innan jag träffade på Terese och Charles och fick en liten pratstund. Alltid trevligt med en spontan bloggträff sådär på morgonen!

Promenaden var väldigt trevlig i övrigt, tog lite drygt 25 minuter och gjorde mig på ett väldigt bra humör även om man blev lite varm i kontorskläderna. Ska nog försöka se till att ha tid att promenera till jobbet fler gånger. Tyvärr blev det dagens enda, öh, träningspass för jag jobbade sent och hade ett möte nu på kvällen om ett nytt spännande projekt.

Dock är jag stolt över mig själv för att jag, trots ett enormt sug i godistarmen lyckats hålla mig undan för flertalet frestelser idag. The everpresent kaklåda, dessertbuffé på lunchen på Berns och bullar på kundmötet på eftermiddagen. Det sista trots att jag glömt äta mellanmål och jag satt precis bredvid skålen. De luktade sjukt gott kan jag säga! Det är vad jag kallar motståndsrörelse, det!

20110809-225225.jpg

20110809-225239.jpg

2 thoughts on “Dagens motståndsrörelse

Kommentera

