14 km – check!

Hi guys!

Sorry för bloggpausen, jag har inte riktigt haft tid att skriva så mycket. Eller träna för den delen. Mycket jobb har det blivit och så spenderade jag helgen på nördhajket Sweden Social Web Camp i helgen. 400 webbnördar samlade för en helg på en ö i den Blekingska skärgården. Det var fantastiskt på många sätt men motionsmässigt blev det bara en löprunda i skapligt oländig terräng i drygt 6,5 km och så en helkväll på ett svettigt dansgolv iklädd gummistövlar. Zumbaklasser kan slänga sig i väggen!

Ikväll gav jag mig ut tillsammans med Kärleken för en liten löptur. Jag kände mig väldigt osäker på formen men oj vad kroppen presterade! Det blev 14 kilometer runt Brunnsviken och jag kände mig inte ens trött när jag kom hem. Visst, det gick inte så fort, ca 6:26 tempo, men det var inte heller poängen med löpturen. Det regnade ett tag men det gjorde inget, det var faktiskt bara skönt!

Nu ska jag hoppa i säng, behöver sova efter helgens eskapader. Nedan finns en bild på oss som gav oss ut på en löptur under campet. De andra barnen tyckte att vi var konstiga… Fotocred Fredrik Wass.
Sweden Social Web Camp 2011

2 thoughts on “14 km – check!

    • Haha, ja det gör det ju. Jag skrev in på Funbeat och det var den hastigheten som räknades ut men jag var inte helt exakt med minutrar och sånt, skrev in 1:30 bara så jag vet inte exakt vilken hastighet det blev.

      En löptur/lunch/träff av något slag snart?

Kommentera

