Body by LUWA

Fick ett mail igår om en ny realityserie som ska gå på Facebook. Den ska heta Body by LUWA – the experience och handlar om ett gäng individer som alla kör just Body by LUWA. Jag hade ingen aning om vad det var innan så jag gjorde lite research på the internetz och det visar sig vara ett gäng som kör riktigt hård träning. Tydligen måste man göra olika tester innan man får vara med också. Jag hittade några som bloggat om det och tydligen är det väldigt känt i danskretsar (vilket torde förklara varför jag inte kände till det…) och resultaten man får ska vara riktigt bra. Jag VILL testa! Tyvärr verkar jag ha missat höstens try outs men det måste ju komma fler. Ska i alla fall se på serien för att få träningspepp!

Nedan ser ni trailern till serien.

5 thoughts on “Body by LUWA

    • Håller med, det är inte särskilt välproddat men jag tror att träningen är grym. Jag behöver nån som skriker lite på mig och peppar om jag ska få ut det absolut sista.

  1. Ping: body by LUWA « Soffans

Kommentera

