Och där står väskan på golvet

Den senaste veckan har träningskläderna tillbringat mer tid på golvet än på mig. Väskan har varit med i stort sett varje dag men jobbet och andra omständigheter har gjort att jag inte hunnit till gymmet eller helt enkelt inte orkat när dagen är slut.

Idag står väskan där på golvet vid skrivbordet igen men jag ska inte till gymmet idag heller. Ikväll åker jag och Kärleken till Mora till skidcoachen Mattias med familj. Vasastafetten är imorgon! Jag är väl inte direkt överladdad men det ska bli skönt att springa i skogen i Vasaloppsspåren. Tänker att det blir ett lite längre träningspass bara, det har ju inte direkt varit en fenomenal träningsvecka liksom…

20110819-164500.jpg

One thought on “Och där står väskan på golvet

  1. Ping: Har du inga helgplaner? | Dåligt samvete

Kommentera

