Har du inga helgplaner?

Då kan jag hjälpa dig! Pratade med Mattias i helgen som var, om barmarkslägret i helgen som kommer och han gick med på att ge er, fina läsare, lite rabatt om ni vill komma! Uppger ni koden ”HEIDI” i fältet för fritext så får du 10% rabatt! Det är alltså ett läger som egentligen riktar sig mot dem som åker skidor men gillar man att träna och att testa nya saker är det definitivt ett läger att åka på. Plus att maten kommer att vara förstklassig med Melker Anderssons restauranger som kvällsbespisning.

I övrigt går jag runt och vägrar bli sjuk. Det här lägret kommer att bli great men jag saboteras lite av kollegor som hostar, nyser och blir magsjuka till höger och vänster. En tjej har suttit två bord bort och nyst hela dagen. De närmast henne har således sprutat alcospray runt sig hela dagen för att motverka det. Själv går jag och klämmer och känner på halsmandlarna och ställer mig frågan: ”gör det inte lite ont när jag sväljer? Bara lite alltså?” Vilket såklart är det absolut bästa sättet att få en förkylning att bryta ut på. Skulle önska att jag kunde träna bort förkylningsångesten men istället sitter jag här idag igen och kollar på träningsväskan som ligger vid skrivbordet. Det blir vila sig i form till Bellmanstafetten och lägret helt enkelt, träning hinns inte med.

Anyway, vi ses väl på lägret?

One thought on “Har du inga helgplaner?

Kommentera

