En torsdag utan Bellman

Skulle ju ha sprungit stafetten idag men jag fick ge upp det. Gårdagens arbetsdag slutade kl 2 på morgonen och återupptogs halv åtta imorse. Det var liksom inte läge att be kroppen prestera då. Istället ägnade jag eftermiddagen och kvällen åt att…

Jobba! Fast inte så sent faktiskt. Vid sjutiden gick jag hem och – håll i er nu – lagade mat. Kärleken och jag bestämde oss för att testa Linas Matkasse och förra veckan kom leveransen med grejer för fem middagar (och luncher). Tyvärr har vi inte varit hemma så mycket så det har tagit oss nästan två veckor att laga alla rätterna. I alla fall blev det fisk i foliepaket och, tamejtusan, för första gången på säkert tio år har jag ätit en torskrätt – och tyckt om den! Hade jag aldrig satt pengar på.

20110825-232543.jpg

2 thoughts on “En torsdag utan Bellman

Kommentera

