Det går långsamt…

Det som irriterar mig allra mest just nu är att allt går så långsamt. Eller att jag går långsamt. Jag gillar att bestämma själv hur fort jag ska gå, jag kan strosa också om det skulle vara så, men just nu är knät så stelt att jag måste halta och det går förtvivlat långsamt. Kommer ingenstans! Trappor är jättedryga för jag kan inte böja benet tillräckligt för att få upp det över trappsteget.

I know, I know. Operationen var igår men tålamod har ju aldrig varit min starka sida. Om en vecka får jag börja ge mig ut på långpromenader. Längtar!

Här är lite bilder från min onödigt långsamma promenad hem från jobbet. Jag var … inte så glad.

20110902-193006.jpg

20110902-193014.jpg

20110902-193024.jpg

Kommentera

