Löptest av knä

Igår morse bestämde jag mig för att testa hur det opererade knät skulle palla lite löpning. På morgonpromenaden blev det försiktig jogg i 30 minuter på mjukt underlag – och det funkar fint! Det andra knät strejkade lite mot slutet så jag måste nog ringa Generalen eller ortopeden om det. Jag är evinnerligt trött på mina trasslande knän alltså.

Idag blir det nog lugnt. Jag började få ont i halsen igår kväll och det är inte helt borta nu på morgonen. Kanske kan jag rehabgymma lite ikväll, jag får se hur det känns. Ibland känner jag mig jättekinkig som låter en hals stoppa mig men, as you know, hjärtmuskelinflammation är ju inte att föredra…

Här är en bakom-kulisserna-bild på mig när jag skulle fota mig själv till bloggen. Det är inte alltid så lätt!

20110927-084255.jpg

20110927-084307.jpg

Kommentera

