Undanflyktssjukan

Igår kände jag ju av halsen och vilade. Hela dagen har det känts bra men ju närmare slutet på dagen jag kom, desto mer började det kännas. När jag sedan skulle gå till gymmet blev jag sjukare för varje meter jag närmade mig. Jättekonstigt!

Men jag gick dit för fasen om jag skulle falla till föga för kroppens undanflyktssjuka. Rehab hade jag bestämt och rehab skulle det bli!

I övrigt åkte Kärleken på glaciärläger imorse. I 12 dagar ska han åka skidor, rullskidor och springa runt på alptoppar. Avis? Jag? Näh… JO! Som fasen! Fick ett sms om häftig natur och sommarvärme. Mutter, mutter… På den mörka bilden jag tog imorse ser man Kärleken och taxichauffören försöka tråckla in skidfodralet i en alldeles för liten bil! Hihi!

20110928-205857.jpg

Kommentera

