Helgerna som snabbt springer förbi

Det är söndag eftermiddag och helgen har tyvärr inte spenderats i träningskläder. Istället har jag sprungit runt och dragit i kjoltyg och fingrat på slöjor och tiaror. Brudklänningsjakten är igång och det är nästan lika jobbigt som att träna. Provade en hel uppsjö i går och det är dags att verkligen ta tag i det där med formen. Man vill ju vara snygg på stora dagen! Som tur är har jag börjat i tid så det blir inget panikande (hoppas jag!).

Dessutom vill jag berätta något jag är väldigt stolt över. Jag har nu haft sju kakfria dagar i sträck! Från att ha stoppat käften full av kakor varje dag (kaklådan ni vet) har jag nu lyckats bryta trenden. Det låter inte som något stort men det är det för mig. Kakor och bakverk är min stora last!

En annan sak jag vill berätta är att jag i fredags skaffade mig en PT! Jag har ju funderat på det länge och så nu slog jag till. Imorgon är första passet och det jag framför allt ska få hjälp med är rehaben. Sen vill jag bli stark också! Tar en bild på honom imorgon så ni får träffa den nye spelaren som kommer att frekventera bloggen. Vi får väl se vad vi ska ge honom för smeknamn. Några förslag?

Kommentera

