Ett litet kvällspass

Efter att ha varit riktigt duktig hela dagen och stått emot alla bullarna i köket, var jag ännu duktigare och klev ned på gymmet med min kära vän Marknadskoordinatorn. Det var länge sedan hon tränade och jag har en del träningsvärk i småmuskler så vi körde ett rätt lugnt pass. Ibland behöver man sådana också.

Nu har jag lite ångest för att jag sitter framför datorn istället för att ligga i sängen och sova. Har planerat en tidig morgon på gymmet med en kollega så det är väl bäst att jag hoppar i säng. Förresten, Kärleken har bloggat lite om de första dagarna nere i Ramsau och lagt upp lite bilder på den spektakulära omgivningen. Gissa om jag tänker åka dit nästa år!

20111004-233748.jpg

Kommentera

