Lååång dag!

Vaknade 4:40 imorse och kunde inte somna om. Bläddrade bland nyheterna och såg att Steve Jobs avlidit. Tråkiga nyheter. Bloggade om det på min andra blogg, Heidi’s news.

När klockan blivit halv sex klev jag upp och gjorde mig klar för en viktig jobbdag (kostymen på) men först skulle jag ju träna med Stuntmannen! Det blev rehab och så muskelmos av axlar och triceps. Inte alls mina paradmuskelgrupper så det var ju bra!

Sedan dess, alltså vid nio när jag klev in på kontoret, har jag jobbat oavbrutet. Nu är jag äntligen på väg hem efter drygt 13 timmars arbetsdag. Ska bli skönt att glida ner i sängen!

Imorgon, välförtjänt vilodag!

Bild från i morse. Stuntmannen har inte riktigt hajat det där med bilder till bloggen så han ser lite tjurig ut!

20111006-225746.jpg

Kommentera

