Mörk morgonpromenad

Imorse var jag uppe med tuppen och klev ut ur hotellfoajen redan tio över sex för en morgonpromenad. Och det var mörkt! Kolsvart faktiskt. I en timme knatade jag sedan runt och kollade på hus i området med omnejd där hotellet ligger. Här ligger några riktigt maffiga byggnader (alltså typ mansions folk bor i) och jag tänker att jag en dag också ska ha ett sånt fint hus. Ska bara jobba lite hårdare ett tag först… Jag hade tänkt fota för att visa men eftersom det var helt kolsvart så gick inte det.

Väl tillbaka på rummet var jag jätteduktig och gjorde alla övningar i hotellrumsprogrammet. Resten av dagen har gått åt till hårt jobb och en familjemiddag med norska släkten på kvällen. Nu blir det sängen för det är en lång dag imorgon med två flygresor (först tillbaka till Stockholm och sedan direkt till London) och mycket jobb.

Natti, natti!
/Heidi the globetrotter

20111102-225158.jpg

2 thoughts on “Mörk morgonpromenad

Kommentera

