Snabb uppdatering

Jag lovade ju att nästa uppdatering skulle komma från London men nu är jag på väg härifrån! Det har varit ett intensivt dygn och träning eller någon form av rörelse alls har inte funnits en sportmössa att hinna med. Däremot har jag ätit massa dålig engelsk mat, suttit instängd i ett syrefattigt konferensrum och pratat en massa. Munlädret har ju motionerat i alla fall!

Jag måste fortsätta jobba så det blir en snabbuppdatering utan någon finess idag. Hörs i helgen, jäklar vad jag ska trä… nej, jag menar rehabba!

Kommentera

