Tappad lust

Jag har lite tappat lusten att blogga för att jag liksom inte har något att berätta. Det är mycket rehab just nu. Sjukgympa-Uffe har gett mig en hel hög streckgubbeövningar som jag ska göra en masse. Lusten att ta på sig träningskläder finns liksom inte.

Det känns som det var evigheter sedan jag hade flyt och spunk i träningen. Det blir inte bättre av att Kärlekens träning går som tåget. Inte så att jag missunnar honom det utan mer att jag blir ännu mer ledsen för att jag inte kan.

Imorgon bitti är det dock dags att plocka fram lite power för då har jag en dejt med Princess. Jag hoppas att han har något skojigt planerat!

Här är jag i kanske Stockholms minsta omklädningsrum. Men de har stora skåp så att alla pinaler lätt får plats!

20111109-202007.jpg

20111109-202021.jpg

Kommentera

