Nice enough morning

Har äntligen lite riktig träning att rapportera om! Imorse var det date med Princess och han pushade mig till 100 armhävningar, chins, dips och massa brutala magövningar. Grymt! Fast jag blev lite grinig när jag inte fick gå in i riktiga gymmet och lyfta vikter som de tuffa grabbarna gör. Vill köra frivändningar ju! Ska köra några i smyg!

Efter PT-passet körde jag några rehabövningar också. Det gick faktiskt riktigt bra idag och jag kände lite av det flyt jag efterlyste igår. Tänk att det kan vända så fort!

Nu hårdfokuserar jag på det hemliga projektet, det är en del kvar att göra och deadline närmar sig obehagligt fort… Men man jobbar ju bäst under press, eller hur var det?

Här har ni en bild på mig när jag ligger och sprattlar med leg curls och en bild på en bok jag slog upp på måfå. Lite roligt med tanke på att min värld styrs av streckgubbar Uffe har ritat till mig!

20111110-214112.jpg

20111110-214122.jpg

3 thoughts on “Nice enough morning

Kommentera

