Mediestjärnan Heidi

Det är kanske lite överdrivet. Jag är mer en linslus. Men jag är med på bild i nya Outside. Chefredaktören Glenn Matsing var med på Top of the line-lägret i vintras och kollade hur det var. Han fotade massor och jag var lite orolig att man skulle råka fastna på bild i någon ofördelaktig pose men nu gick det bra. Fåfäng? Jag? You bet! I alla fall tycker jag att du ska läsa arikeln om du funderar på att åka på Vasaloppsläger. Det är helt klart worth it och det är roligt att åka med duktiga instruktörer.

20111114-204540.jpg

20111114-204555.jpg

Kommentera

