Caféfrukost och det hemliga projektet

Idag hänger jag på ett mysigt café och knattrar med mitt hemliga projekt. Eller det är inte så hemligt längre faktiskt. Jag har berättat för ganska många redan och då är det inte mer än rätt att ni också får veta. Mattias Svahn och jag håller på att skriva en bok om längdskidåkning. Det är teknik, träningslära och uppladdning för långa lopp som till exempel Vasaloppet. Första manusdeadline är på torsdag, 1:a december. Det är ingen panik, vi har varit duktiga och inte sparat allt till sista stund men det är ändå en hel del som ska skrivas klart. Knattrande på schemat i helgen alltså.

Jag ska försöka hinna med ett besök på gymmet också, för lite rehab, men jag är rätt seg efter en AW som drog ut rejält på tiden igår så vi får se om jag inte ger kroppen lite mer vilotid.

Dessutom hittade jag glädjande nyheter på dn idag:

20111126-120901.jpg

One thought on “Caféfrukost och det hemliga projektet

Kommentera

