Manus inlämnat!

Hej! Nu har jag kommit ut ur den skrivarbubbla jag varit i tills idag. Det har jobbats på dagarna och knattrats på kvällar och nätter. Och nu är det äntligen färdigt! Eller ja, första versionen av hela manuset är inskickat nu. Det är mycket kvar, alla bilder är inte fotade och det kommer vara en hel del småändringar och massa korrläsning framöver men det är i alla fall inlämnat!

Träning har liksom inte funnits på kartan. Det hänger iofs lite ihop med en liten viruskultur jag odlar i min hals. Men att vila sig i form är ju inte ett helt okänt begrepp!

Jag önskar att jag hade kunnat ladda upp det någonstans så jag kunde ta en screenshot på det men det var bara en zip-fil i ett mail. Istället får ni en trött men glad morgon-Heidi minuterna efter att boken gick iväg!

Jag måste bara berätta om vad Kärleken har gjort! Det hör inte till den här bloggen egentligen men det är så fint! Han har stängt mig ute ur sovrummet och garderoben i flera dagar och ”fixat”. Vad fixat innebar vägrade han säga förrän idag. Grabben har gjort världens finaste julklappskalender! Varje paket innehåller förutom en liten present också ”Dagens kärleksförklaring”. Han är fin, min blivande!

20111201-080814.jpg

20111201-080834.jpg

6 thoughts on “Manus inlämnat!

Kommentera

