Lunchträning

Igår gjorde jag ett försök att träna efter jobbet. En huvudvärk hade bott i mitt huvud hela dagen och när varken alvedon eller panodil verkade hjälpa så jag tänkte att en genomkörare skulle kunna, eh, skölja bort den. Jag kom så långt som till gymmet och fick på mig kläderna men träningen blev det inte så mycket med. Lite rodd, lite benpress och några chins var allt jag hann med innan huvudvärken gjorde så ont att till och med ploppet som blir när man öppnar vattenflaskan med tänderna was excruciating. Det blev hemgång och sängen.

Idag var huvudvärken borta men jag var seg imorse så lunchträning schemalades. På en grymt effektiv timme hann jag köra en hel del av streckgubbsövningarna och mage. Det är grymt när man känner att kroppen funkar och man kan köra på!

Gymmet var tokfullt vid lunch så jag kunde inte ta någon rolig bild men jag hittade den här i mina bildgömmor. Jag längtar efter snö och vinter!

20111207-202705.jpg

Kommentera

