Kontraster

Igår var jag ute i spåret i ett regnigt och disigt Idre men ändock ute på snö. Idag sitter jag på kontoret i ett Stockholm som rent vädermässigt skulle kunna befinna sig i mitten av mars. Kontraster alltså.

Egentligen har jag semester men det var ett möte som var lite viktigt så jag hoppade in idag. Det är egentligen lite skönt med ett avbrott i semestern. Dagen på kontoret blir liksom en mjukstart inför det som kommer på måndag när det här blir vardag. Jag gillar ju mitt jobb så det är inte så tungt heller.

Anyhow. Även om det är jobbmode så har jag Tour de Ski på i bakgrunden och när jag stod ute i vårt kök och kikade på tidskriftshyllan (vi har en rätt tilltagen sådan, det är så när man jobbar på PR-byrå!) hittade jag Utemagasinets Längdspecial. Den ligger nog inte ute till försäljning så jättelänge till så löp och köp! Massa härlig inspiration!

För övrigt blir jag inte kvitt den här nedrans förkylningen jag gått och släpat på hela julen. Därför har jag bestämt mig för att ta vilodag idag och satsa på tidig sänggång för att kunna tillfriskna fort. Imorgon ska skiten vara borta!

20120103-163254.jpg

20120103-163418.jpg

2 thoughts on “Kontraster

Kommentera

