One of them couples

Ibland är det lite lustigt hur man som par växer ihop och blir mer och mer lika. Jag antar att det är oundvikligt när man influeras av ungefär samma saker.

Idag blev det ett eftermiddagspass på gymmet och medan jag höll på med bencurl som bäst så såg jag en väldigt snygg kille som gick förbi. Och väldigt lik outfit som jag hade han också. Då hade Kärleken kommit till gymmet för att träna samtidigt som jag och vi hade ovetande lyckats ta på oss nästan likadana kläder. Det såg nästan lite fånigt ut faktiskt! Vi har blivit one of them couples som går i likadana kläder. Faktum är att vi har likadana tröjor på oss just nu också, sponsortröjor från Atomic och Salomon men ändå. Och så har vi ju likadana skidkläder från Vasasvahn. What’s next? Att vi växer ihop helt och avslutar varandras meningar på det där sjukt irriterande sättet? Who knows!

Nu håller vi på att packa för fullt för i helgen blir det Idre igen! Ser faktiskt fram emot att åka lite klassiskt, hör och häpna!

20120105-171545.jpg

One thought on “One of them couples

Kommentera

