Gårdagens twäning

Nope, is not typo. Twäning är träning med twitterbuddies! Lena och Pälle drog iväg mig på morgonträning på SATS Hötorget och vi hade en rolig och effektiv morgontimme igår. Hela överkroppen manglades igenom och jag måste tyvärr erkänna att jag tränar den för dåligt just nu så jag har rätt fin träningsvärk nu.

Idag hade jag tänkt att jag skulle ta en tur till Jarlabanke men istället ska jag bege mig till Hammarbybacken och plåta författarporträtt till boken på order av förlaget. Det ska bli skoj! Fotograf är fenomenala Tobias Björkgren. Hoppas bara jag kan röra mig någorlunda naturligt trots träningsvärken.

Här är en bild på Lena och mig i tjejernas omklädningsrum. Jag kom på för sent att vi såklart skulle ta en bild så Pälle fick inte vara med for obvious reasons!

20120121-110247.jpg

Kommentera

