Kontringarna kommer

Det var en grym karateträning ikväll! Vi körde ett lugnt pass, alltså med få moment, och övade defensivt arbete. Det gör man alldeles för sällan. Sedan körde vi kontringar – och de satt! Vette 17 hur egentligen men jag hittade ett skönt flow och ett tag kändes det nästan som jag var tillbaka till någorlunda form. Givetvis varade det inte så länge, så fort man blir trött tappar man fokus men nu när jag hittat känslan en gång blir det lättare att hitta tillbaka.

Jag behövde ett bra pass efter gårdagens mentala nötning. Skönt! Imorgon ska jag till streckgubbs-Uffe.

20120206-230223.jpg

Kommentera

