The power of food

Det här inlägget kommer att handla om något alla redan vet. Och om det jag verkligen redan vet. Det kommer att handla om att maten jag stoppar i mig påverkar hur jag mår, hur jag presterar och, ultimately, hur jag ser ut.

Varför är det då så jäkla svårt att äta rätt? Varför stoppar man i sig mycket skit? Varför planerar man inte så att man har tillgång till bra mat jämt? Vavava?

Jag blir så irriterad på mig själv när jag en hel dag har ätit galet, stoppat i mig kakor från kaklådan, äter flingor och mjölk på kontoret till middag när jag jobbar sent. Så jävla onödigt! Och jag vet ju hur man gör men använder inte kunskapen vilket per definition gör mig till en idiot.

/Slarvmaja som var hos sjukgymnasten imorse och fick fler streckgubbar och ett tejpat knä.

20120207-205302.jpg

Kommentera

