En dubbel och löprekord!

För första gången på rätt länge fick jag till ett dubbelpass idag. Imorse gick jag till gymmet och körde mitt nyaste set streckgubbar. De visade sig vara mycket jobbigare än de tidigare och jag tror faktiskt att jag kommer ha träningsvärk imorgon!

I kalendern hade jag också en löpardejt med löparbästisen och nu på kvällen blev det en tur runt Kungsholmen. Vi drog ut utan förväntningar på hastighet eller på hur långt vi skulle orka. Tidigare har jag ju också fått ont i knäna efter 25 minuters löpning. Men ikväll gick det bra! Inte särskilt fort, granted, men i ett jämnt tempo i 7,55 km. Så långt har jag inte sprungit sedan operationen i september. Ett litet rekord skulle man kunna säga!

Pulsklockan och jag myser välförtjänt i soffan.

20120216-212138.jpg

Kommentera

