Lagen om alltings jävlighet

Den där Murphy, nån som har hans telefonnummer? Skulle gärna slå en signal till honom och fråga ett par saker.

Som till exempel varför man blir vrålsjuk när man har skaffat biljetter till Slottssprinten men istället måste ligga i soffan för att det är det enda man orkar. Jag hade verkligen sett fram emot att gå och titta på plats eftersom jag alltid ser det på SVT Play varje år när jag jobbar. Jag hade tagit ledigt från jobbet hela dagen, familjen skulle komma också och det är fint väder. Istället ligger jag i soffan och huttrar under filten. Orättvist! Kärleken ska i alla fall gå dit så inte biljetterna var helt bortkastade. Han har lovat att ta bilder så att det känns som om jag också var på plats!

/Heidi – bitter sjukling

 

 

20120314-150146.jpg

2 thoughts on “Lagen om alltings jävlighet

  1. Lider med dig. Det varverkligen en höjdartävling. Det säger jag inte bara för att det var jag som höll i biljettförsäljningen och själv befann mig mitt i målområdet (mixed zon) och kunde se tävlingen live. Hoppas du får en ny chans nästa år.

    /Ulf

    • Tack, det såg fantastiskt ut på tv. Hoppas verkligen på att kunna se nästa år på plats. Kanske man kan snika till sig lite insideinfo när biljetterna släpps? 😉

Kommentera

