Klagomålsinlägg nr 3

Jag är så redo att bli frisk nu. Idag har varit den värsta dagen hittills och nu är jag väldigt färdig med sjukdom. Tyvärr verkar viruset inte riktigt vara inne på samma linje. Jag kan inte minnas när jag var riktigt såhär förkyld sist, det är till och med jobbigt att äta för jag blir andfådd av att tugga! Men imorgon måste det vända!

Som tur är har jag sällskap av en arg fågel som håller de värsta virusen borta när jag tar tupplurar i soffan!

20120315-165401.jpg

Kommentera

