Jag har tränat!!!

Wihooo!!! Ett träningspass har avklarats! Inte långt, inte tungt, inte något för böckerna alls – men ett träningspass! Träningsvärken imorgon kommer att vara m o n u m e n t a l. Det summerar mars månads träning till … två pass. Det tror jag är något slags rekord.

Det blev lite ben och lite axlar. Jag körde bara så många övningar som jag tyckte var roligt, sen gick jag hem. Det var viktigt att det blev ett positivt första pass och såklart att det blev lugnt så att kroppen långsamt får vänja sig vid att röra på sig igen.

Jag är inte helt frisk än, tapetklistret bor fortfarande i min näsa och i alla cavities i mitt huvud. Men det är på g nu, verkligen på g!

Go’ lördag på er!

20120331-123441.jpg

One thought on “Jag har tränat!!!

Kommentera

