Busy days = inget bloggande

Det har varit en intensiv vecka med hemkomst från Dubai i måndags, ett träningspass i tisdags och så en rejäl todo-list på jobbet har gjort att det inte blivit så mycket bloggande. Eller tränande. I onsdags hoppade jag på ett plan igen och for till Zürich för att hålla en workshop i sociala medier för en sportkund igår. Jag kan inte säga vilken men det var i alla fall roligt.

Jag kom hem igen sent igår kväll och hade helst velat sova länge imorse men jag hade lovat #Twäningsgänget Lena och Pälle att vi skulle köra. Och det man lovar håller man. Bara en tiny försovning och jag stod på gymmet kl 7:15 redo att köra. Eftersom jag har lite sömnbrist i kroppen var det kanske inte ett fenomenalt pass men det var skönt att röra lite på sig ändå. Jag tryckte på lite på bänkpressen, jag har en slags plan om att jag ska bli starkare på det. Mest för att det är lite macho, ingen annan egentlig vettig anledning.

Här är lite bilder från morgonens excercis!

20120413-131337.jpg

20120413-131354.jpg

Kommentera

