Foot tantrum

So, Wednesday means fighting day. Hade egentligen tänkt träna på gymmet imorse också men beslöt mig för att sova lite längre istället. Vila bulan lite extra liksom. Den har för övrigt gått ner ordentligt, kvar är bara en svag blå skugga. Fast det är riktigt ömt om man tar på den.

Kvällens karateträning var ett enda stort tantrum från mina fötter. Det skavde överallt och ju mer jag tejpade desto klistrigare och skavigare blev det. Till slut tog jag av mig fotskydden. Det kändes jättekonstigt! Förut körde man helt utan fotskydd och det var normalt men nu kändes det nästan som jag var naken! Lustigt hur man vänjer sig vid utrustning.

Den obligatoriska bilden från omklädningsrummet på fyra kick-ass awesome tjejer!

20120425-211956.jpg

One thought on “Foot tantrum

Kommentera

