Lördagsblues

Vårvädret visar sig från sin allra bästa sida idag. Himlen är blå, solen värmer och på gården har ett av träden börjat blomma. Men jag sitter inomhus med lördagsblues. Eller vilodag kan man också kalla det. Fast jag har verkligen ingen lust att vila alls. Jag skulle vilja vara ute i flera timmar och cykla, åka rullskidor eller springa. Hur länge måste man vila mellan passen egentligen? Räcker ett dygn eller behövs det mer för att vara riktig vila? Jag menar, så hårt tränar jag ju ändå inte.

Igår tränade jag i alla fall. Det var #Twäning med Pälle och vi körde en streckgubbssession och avslutade med magövningar. Det var ett bra pass och man var skönt trött efteråt.

Nej, nu måste jag rycka upp mig och göra något. Träna lite i smyg kanske? 🙂

20120428-124804.jpg

Kommentera

