Uppdatering och fallerande självdiagnostisering

Jag verkar ha haft fel om hur illa däran knät är. Det svullnade upp ordentligt och blev jättestelt, jag kunde knappt gå, så idag på lunchen linkade jag ner till Cityakuten för att se om de kunde dränera det. Vilket de kunde. Och gjorde. 60 ml vätska innehållande alldeles för mycket blod för att inte vara en ordentlig skada drog de ur leden. Det mest troliga är väl att korsbandet gått sönder igen, jag hoppas vid gud att det inte är så för jag vet inte om jag orkar en vända till. Eller det gör jag ju eftersom alternativet är sämre. Men ändå. Det är ju bara lite drygt ett år sedan det smällde senast och då gick det förhållandevis bra. Nu verkar det inte ha gått riktigt lika väl.

Hejdå alla träningsplaner jag hade framöver. Som tur är vet jag ju lite vad som väntar framöver. Det borde ju göra rehaben lite kortare iaf…

One thought on “Uppdatering och fallerande självdiagnostisering

Kommentera

