Äntligen lite fart!

Det känns nästan kriminellt att inte utnyttja det fina vädret. Dra ut på en härlig löprunda, eller powerwalk… Att kliva ned under jorden och in på gymmet imorse var svårt. Jag hade verkligen velat vara ute och njutit av det underbara vädret men knät sätter ju effektivt stopp för det. Om någon vecka kanske jag kan promenera lite men tills vidare får jag vara gymråtta.

Och vilken fart jag hade på gymmet ändå. Först cykel för knät i 10 min sedan ett effektivt pass i superset för rygg, triceps, biceps och mage.

Avslutade med en liten fotosession och det är inte alltid lätt att få till en bra bild. Det tas ganska många innan det blir något vettigt av det (det är därför jag har typ 1200 bilder på min telefon). Ibland tappar man telefonen mitt i shooten också och då ser det ut så här:

20120524-100913.jpg

Kommentera

