Spartansk paus

När man är ute och reser tycker jag att det är svårt att få i sig bra mat. Särskilt när man är på språng, flyger på konstiga tider och är på middagar med förutbestämd meny.

Nu låter det som jag klagar, och det är inte meningen. Jag älskar mitt jobb och att jag har möjligheten att resa. Jag har bara svårt att välja rätt mat när jag är ute. Det är bara lite för lätt att välja fel (god!) mat än nyttig (lite mindre god) mat.

I alla fall känns det skönt med en liten paus med knäckebrödsmacka till frukost. Det dröjer bara ett par timmar tills vi åker iväg igen. Skidcoachen firar medelålders så Kärleken och jag far upp till Mora om ett par timmar. Packar träningskläderna men det är inte helt säkert att det blir något av det. Knät är inte riktigt med på noterna än.

20120602-093946.jpg

Kommentera

