Fitnessfighting med löparbästisen

LB är med i Fitnessfighten, ett 30-dagars kost- och träningsprogram där man tränar en timme om dagen. Det går rätt bra för henne och hon är sjukt motiverad. Det är roligt att se!

Idag hängde jag på henne och körde ett av passen som bestod av nio övningar som körs i cirkel med ett konditionspass i mitten för att behålla pulsen. Knät tillät inte att jag körde alla övningar typ knäböj och roddmaskinen men på det stora hela hängde jag på bra.

Nu är jag på väg hem och magen är helt konkav av hunger! Det har gått lite lång tid mellan måltiderna idag. Ska bli gott med rester från gårdagens middag – grekiska färsbiffar och en stor sallad!

LB och jag utanför SATS Stadshagen som stod värd för våra insatser idag.

20120610-135046.jpg

Kommentera

