Viljestyrkan som krävs

Idag är det äntligen sommar. Det dröjde ända till 21:a juni men till slut så. Solen skiner, det är varmt och gött -vad gör jag? Går ner i källaren och tränar på gymmet. Rehab va. Knäna skiter i hur fint väder det är så jag måste nöta, nöta. Jag kunde klivit upp tidigare imorse och tränat innan jobbet men jag var lite för trött så nu sitter jag här och uppvärmningscyklar. Och bloggar!

Igår körde jag sergeantens pass men det gick inte så bra och jag måste lyft konstigt i frivändningarna för helt plötsligt fick jag väldigt ont i svanken. Lite vila från just den övningen så blir det nog bra!

Nej, rehab var det! Woop, woop!

20120621-122208.jpg

One thought on “Viljestyrkan som krävs

Kommentera

