Pappa-tid på cykeln

Det blev en tur till på cykeln men den här gången var det bara pappa och jag. Vi drog en repa utanför Skultuna på nätta 31.6 km! Det ni!

Om jag var öm i baken efter gårdagens lilla försöksrunda är det nog inget mot vad jag kommer vara imorgon. Har ett spinningpass inbokat men det får nog bli något annat för det är oklart om jag kan sitta på cykeln då!

Grymt skön tur i alla fall och jag fascineras av alla skogsvägar som finns överallt och som inte leder någonstans. De liksom bara är där! Jag gillar att utforska och det är spännande att svänga in på en väg och se var den slutar.

Dagens tur utmärkt på karta. Vi tog bilen till Skultuna kyrka och utgick därifrån.

20120624-200316.jpg

Kommentera

