Semester dag 2

Tisdag och andra dagen på semestern. Fast det känns inte riktigt som semester. Det är så mycket roddande och småfix fram till lördag och sen är det en del jobbmail som måste svaras på.

Ovanpå det har jag klänningsångest. Fast jag egentligen inte borde ha det. Den passar väldigt bra men det är klart att man kunde varit liiite mera vältränad med lite mer väldefinierade armar och lite plattare mage. Oh well, så här ser jag ut och jag blir ju bevisligen gift i alla fall!

Drog en repa till gymmet imorse och körde, om jag får säga det själv, ett riktigt bra pass. Mosade genom överkroppen och fick lite pepp av Sergeanten som tittade förbi.

Nu sitter jag hos frisören för att bli frun till på lördag. Det åskar ute och jag är lite orolig för all folie jag har i håret. Vem vet om blixten letar sig in! 😉

20120717-141307.jpg

20120717-141358.jpg

Kommentera

