Pirr, pirr!

Det pirrar i magen nu. Bara timmar kvar som ogift. Efter en natt med alldeles för lite sömn (har aldrig haft så svårt att sova! Det var värre än dan före julafton!) ligger jag i sängen och försöker få till en extra kvart vila. Det kommer bli en lång och underbar dag och jag vill vara pigg och orka med hela! Fast kroppen vill inte sova verkar det som. Vaknade kl 5 redan första gången.

Kanske är det för att jag inte tränat de senaste dagarna. Dels har det varit mycket detaljer som skulle fixas, dels har jag dragits med ont i halsen. Och sjuk vill man ju inte vara på sitt bröllop så jag har vilat.

Det är dags att gå upp och nästa gång vi pratas vid är jag fru!

Kram

Kommentera

