Bröllopsresa/träningsläger

Jaha, hörrni, då var man som utlovat fru! I lördags blev Kärleken min så alla kunde se det!

Själva dagen gick så fort att varken Kärleken eller jag riktigt hann med. Huxflux hade vi bytt ringar, fotat, suttit på fyra timmars middag och dansat halva natten. Det är nästan så man vill göra om det och vara åskådare för att uppleva och insupa allt. Men det går ju inte. Istället landar vi lite i taget och återupplever när vi tittar på bilderna. Att vara gift känns annorlunda men samtidigt samma lika. Fast bra. Avgjort bra!

Nu har vi åkt på bröllopsresa, eller som några vänner till oss kallar det: träningsläger. Det finns tydligen någon slags kutym att man åker till något varmt ställe och ligger raklång på en strand i två veckor. Sådant folk är inte Kärleken och jag så vi har åkt till Österrike för att vandra och cykla i Alperna. Idag, första hela dagen (vi kom igår), klämde vi till med en dryg fyratimmarstur på en led som tog oss till 2338 möh. Vi tog lite drygt 1600 höjdmeter och knatade rätt uppåt på dessa fyra timmar. Ned igen tog vi linbanan. Mina knän är inte jättepigga på nedåtgång. Naturen är storslagen och utsikten är slående vacker. Jag kan lätt tänka mig att bo här och knata hela dagarna! Morgondagen är skönt oplanerad än så länge.

Bjuder på ett bröllopsfoto Kärlekens mamma tagit när vi kom ut ur kyrkan och bombarderades av ris och några sköna bilder från dagen!

20120724-192859.jpg

20120724-193107.jpg

20120724-193137.jpg

20120724-193308.jpg

5 thoughts on “Bröllopsresa/träningsläger

Kommentera

