Lördag gör jag ingenting

Inte ens ser mig omkring! Det har varit fint väder har jag sett mellan gardinerna och jag övervägde ett tag att gå ut en stund. Men det största projektet jag genomfört idag var att duscha, tvätta håret och fila naglarna. Sen somnade jag i soffan. Igen.

Och guess what! Absolutely guilt free!

Jag har haft en snigeldag, en do nothing day, som delvis kan skyllas på katarren. Men det var lika mycket på grund av att jag inte hade några som helst måsten och inte ville göra något.

Magen är lite bättre. Jag har slutat knapra omeprazol efter att jag läst på ”neetet” att det inte är helt bra att ta det så ofta och mycket som jag gör, och att det är en gammal metod. Istället försöket jag bota med vila och lättsmält kost på skapligt regelbundna tider. En dietist skulle säkert gråta om hon såg vad jag matat min maskin med idag. Men jag tycker att det har funkat skapligt ändå.

Nu ligger jag och funderar på vad jag ska hitta på imorgon om inte tillvaron är för hemsk. Någon som vill hitta på något?

Dagens bilder är från Österrike. Kan någon gissa vilken balkong som är sportfånarnas?

20120804-234730.jpg

20120804-234749.jpg

Kommentera

