Test av djungelmedicin

Den där halsen har spökat för mig ett tag nu. Som halsont brukar göra nuförtiden. Förut var det mer rättfram; fick jag ont i halsen gjorde det sjukt ont i två dagar och tre veckor senare kunde jag räkna med att ligga nedbäddad och döende i en vecka.

Inte så mycket längre. Istället kan jag nu gå och känna mig semikrasslig i två dagar, fine i tre, sedan dålig igen. Det går ju liksom inte att träna något vidare på sånt underlag.

Bestämde mig att prova en ny väg. Dunderpillret med all-in-one ska kväsa vad det nu är jag går och dras med. Imorgon bitti ska jag åter till gymmet.

20120828-230003.jpg

Kommentera

