Lyxfrukost

Det har blivit lite si och så med träningen de senaste dagarna. Igår blev det en helt omotiverad vilodag rent av. Jag var trött efter jobbet och gick och la mig tidigt. Låg i sängen vid 22 och somnade innan 23. Det borde fått mig att studsa ur sängen men icke. Var lika trött igen imorse. Kroppen fick dock inte bestämma denna gången och jag kämpade mig iväg till gymmet. Det blev ett helt ok överkroppspass och när jag kom hem belönade jag mig med lyxfrukost. Grekisk yoghurt med färska jordgubbar och blåbär och så lite flytande honung ringlad över. Britterna är inte så tokiga på det sättet, de har billiga och bra bär att köpa i alla livsmedelsbutiker. Hade jag haft en mixer hade jag gjort smoothies!

20120907-082523.jpg

Kommentera

