Dålig stämning

Jag kan visst inte hålla två bloggar vid liv samtidigt. Blir lite dålig stämning här när jag inte skriver så mycket! Just nu är det Heidis news som får all uppmärksamhet. Å andra sidan har jag inte heller fokuserat så värst på träning under tiden jag varit här. Det har lunkat på med någon löprunda då och då och ett par pass på gymmet i veckan. Just nu är det dock lite sämre på tröningsfronten. Jag har sovit riktigt dåligt ett par nätter så jag har uteslutit morgonträning och kvällarna har ägnats åt att fixa grejer inför hemresan på fredag. Ibland är det helt enkelt annat som står på priolistan.

När jag är tillbaka igen hemma så ska vi nog få in träningsrutinerna igen på ett bra sätt. Nu är det bara tre dagar kvar tills jag åker hem och det är med blandade känslor. Jag gillar London väldigt mycket och hade gärna stannat kvar. Samtidigt längtar jag ju väldigt efter Kärleken så jag ser ju fram emot det också.

2 thoughts on “Dålig stämning

  1. Hur funkar London vid den här årstiden?
    Brukar bli en resa per år. Förra gången blev det strax innan jul. Det var väl ingen riktig hit direkt.

Kommentera

