Nyfiken sticker ut hakan – får smäll

Yupp, så är det. Om man är nyfiken får man en smäll på käften. Ibland lite mer bokstavligt än annars. Idag på gymmet körde jag frivändningar och av någon anledning sköt jag fram hakan precis när jag sköt upp stången och smällde till mig själv under hakan så det sjöng i huvudet. Snabbt ner med stången och kolla runt så ingen såg…puh! Resten av passet fortlöpte utan missöden och jag var rätt nöjd med morgonens insats.

Avslutade dagen med ett besök hos Naprapat-Göran och fick djupmassage och utknäckning. Det gör ont men är skönt nu efteråt!

Sen har jag lekt med effekterna på datorn. Vad sägs om Alien-Heidi? Eller Picasso-Heidi?

 

Kommentera

