Dag 7 – one week down

Den första veckan är snart avklarad och det har ju gått bra. Egentligen. Trots att jag bitchat och klagat. Drömmer fortfarande om vaniljfudge och choklad. Det vore väldigt skönt om jag kunde sluta med det. 23 dagar kvar. 23 dagar kvar.

Fick med mig mamma på träningspasset i morse igen, det är trevligt med sällskap och kul att ha med henne.

Nu ligger jag i soffan och peppar mig med brittiska versionen av Biggest looser. Kan de kan jag liksom. 23 dagar kvar.

20121007-152738.jpg

Kommentera

