Dag 12 – Bra flyt

Det blir inget mastodontinlägg ikväll. Dagen har gått bra, maten har funkat och träningen var svettig. Jäkligt svettig.

Fredagsmys med god middag på solokvist (Kärleken har Office party) och film. Saknar godisskålen lite men inte så farligt som man kan tro. Vilket ju egentligen är konstigt för jag åt ju inte godis på över ett år 2011. Nu ba’: GOT TO HAVE IT! Konstigt men de som säger att sötsuget går över och det är inte lika gott sen yada yada – de ljuger!

Anyhoo (för att citera Soffan

Middagen med biff och vitlösfrästa kantareller var grym. Mindre grymt var försöket att göra en bearnaiseliknande sås på kesella. Tror inte receptet helt stämde.

Imorgon ska jag på nåt så coolt som rollerderby!

20121012-203500.jpg

3 thoughts on “Dag 12 – Bra flyt

  1. åååååh vad jag blir inspierarad av att läsa din blogg! jag är väldigt, väääldigt sugen på att köra fitnessfighten jag med, men jag bor i LA och studerar för tillfället så har lite svårt att genomföra den just nu. men jag längtar tills jag är hemma i sverige igen och kan prova. hittade precis din blogg och nu kommer jag följa den varje dag! tack för all inspiration du ger!

    • Tack för fina ord! Det låter spännande med LA också! Fitnessfighten verkar funka såhär långt. Jag tycker att det är jobbigt med planerandet men det blir lite lättare varje dag. När du drar igång, let me know!

      • ja livet i la är spännande, men nu har jag levt det färdigt. jag vill komma hem till sverige, träna stenhårt och komma i form! Tänkte köra igång i januari och jag kan inte vänta jag vill bara få synligare muskler nu! visst hade jag kunnat köra den medan jag är här, men det är så svårt när det bara är jag som är intressera av det och ingen annan.. Följer iallafall dig med spänning och är bra avundsjuk på att du börjat och genomför det kanon!

Kommentera

